loading icon

Rozpoczęcie naboru do Grupy Zakupowej Energii Elektrycznej XV/2018

Data publikacji: 03 stycznia 2018

W związku z rosnącym zainteresowaniem projektem optymalizacji kosztów energii elektrycznej wśród jednostek samorządu terytorialnego, szpitali, instytutów oraz innych podmiotów szczególnie tych, które zużywają duże ilości energii, Voltra Sp. z o.o. przygotowuje kolejną grupę zakupową na dostawę energii elektrycznej.

W ramach grupy zakupowej oferujemy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z wymogami Ustawy PZP, koordynację całego postępowania oraz procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas postępowania przetargowe – organizowane w ramach grup zakupowych – mogły przynieść Państwu jak największe oszczędności wynoszące nawet 35%. Z naszej oferty skorzystało dotąd kilkaset podmiotów z terenu całego kraju, głównie miast, gmin, szpitali, instytutów, uczelni, czy szkół.

Aktualnie tworzona grupa zakupowa nr XV/2018 zapewni zakup energii w okresie
od 01.05.2018 r. do 30.06.2021 r.

Możliwe jest rozpoczęcie sprzedaży w późniejszym terminie.

Ogłoszenie postępowania planowane jest w terminie do 19.01.2018 r.

Termin zgłoszeń do grupy zakupowej nr XV/2018 wraz ze wszystkimi dokumentami upływa 16.01.2018 r.

Warunkiem przystąpienia do aktualnej grupy zakupowej jest podpisanie umowy o współpracy, a także:

  • dostarczenia kopii faktur za sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej z ostatnich 12 miesięcy,
  • dostarczenia kopii obowiązującej umowy na sprzedaż i dostawę energii z aktualnym sprzedawcą.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty oraz kontaktu: tel +48 222 58 80 32 e-mail: biuro@voltra.pl